الملكة السمراء - نبيل القدس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الملكة السمراء - نبيل القدس

منتدى نبيل القدس الادبي -شعر وشعراء -ازياء-فن
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» ماكينة تعبئة وتغليف الدقيق والنشا ولبن الاطفال وجميع انواع البودرات
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالثلاثاء مارس 02, 2021 9:58 pm من طرف مريم زويد

» احدث ماكينات تعبئة وتغليف السوائل الاوتوماتيك من الشركة الهندسية ستيل تعبئة اكياس
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالثلاثاء مارس 02, 2021 9:57 pm من طرف مريم زويد

» مكن تعبئة وتغليف بقوليات وبودرات وسوائل/الهندسية ستيل
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالإثنين فبراير 15, 2021 11:54 pm من طرف مريم زويد

» احدث ماكينات التعبئة والتغليف من انتاج الشركة الهندسية ستيل 01090750006
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالإثنين فبراير 15, 2021 11:51 pm من طرف مريم زويد

» مكن تعبئة البودرات/بسبوسه دقيق بن/الهندسية ستيل
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالإثنين فبراير 15, 2021 11:50 pm من طرف مريم زويد

» محنة شيخ في السبعين الجزء الاول - سلمى الشيخ
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالسبت يناير 09, 2021 10:01 pm من طرف نبيل القدس

» ماكينات تعبئة وتغليف من انتاج الهندسية ستيل
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2020 3:56 pm من طرف مريم زويد

» احدث وافضل ماكينات التعبئة والتغليف 2020 من انتاج الشركة الهندسية ستيل
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2020 3:54 pm من طرف مريم زويد

» شركة تنظيف وتعقيم بالرياض
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالأحد ديسمبر 13, 2020 1:47 pm من طرف hagr abdo

»  نقل عفش حولي
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالأحد ديسمبر 13, 2020 1:41 pm من طرف hagr abdo

»  مدافن طريق السويس
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالأحد ديسمبر 13, 2020 1:24 pm من طرف hagr abdo

» مقاول حجر هاشمى
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالأحد ديسمبر 13, 2020 1:22 pm من طرف hagr abdo

» تركيب ديكورات الحجر الرملي
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالأحد ديسمبر 13, 2020 1:21 pm من طرف hagr abdo

» سارع باقتناء واحدة من اهم المشاريع ماكينات تعبئة وتغليف من انتاج الشركة الهندسية ستيل
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 24, 2020 11:45 pm من طرف مريم زويد

» افضل ماكينة تعبئة السكر وجميع انواع الحبوب الاوتوماتيك كاملة مقدمة من الهندسية ستيل
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 24, 2020 11:38 pm من طرف مريم زويد

» افضل واحسن ماكينة تعبئة الحبوب والبقوليات الاتوماتيك والنصف اوتوماتيك موديل 2019 من الهندسية ستيل
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 16, 2020 12:17 am من طرف مريم زويد

» ماكينات تعبئة البقوليات (سكر,ارز,عدس ..... الخ)من الهندسية ستيل 01090750006
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 16, 2020 12:16 am من طرف مريم زويد

» خط انتاج التمر من الهندسية ستيل ,افضل واحدث خط انتاج لتعبئة وتغليف التمور
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 16, 2020 12:14 am من طرف مريم زويد

» احدث ماكينة تعبئو وتغليف افقية ماكينة تعبئة وتغليف الحلويات البار وحلاوة المولد
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 16, 2020 12:12 am من طرف مريم زويد

» نداءاتٌ على أرصفةِ روحي - مرشدة جاويش
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2020 1:10 pm من طرف نبيل القدس

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 5 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 5 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 40 بتاريخ الخميس سبتمبر 24, 2020 8:38 pm
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab
الوكيل في قطاع غزة محمد 0598281566
0598281566 الوكيل في قطاع غزة محمد
عداد الزوار
free counter

 

 هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
نبيل القدس
Admin


عدد المساهمات : 2710
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Empty
مُساهمةموضوع: هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور   هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 24, 2019 9:21 pm

قال علي راي المثل
(اقلب القدره علي فمّها
تطلع البنت لامّها)
-- بس البت ماهيش طلعالي
طالعه لبوها ياختي يا ناري
بارده وغاويه تملّي نقاري
امتى يجيها بس عدلها
ارتاح منها ومن مشوارها
-- ياستي سيبيها
مالك بيها
-- يرضيك يعني
تضيّع يومها علي المزيكا
مره إش حموا ومره دا بيكا
وان قلتلها رتبي أوضتك
تعمل فيها بت عبيطه
دا مافيش حاجه بقت ترضيها
-- بس سيبيها
أوعى تكوني غيرانه منها
-- طب اهي عندك أولع بيها
-- بابا ياببتي ؟
-- بنتي حبيبتي
-- عايزه بدره مع المناكير
والروج أحمر بس تقيل
وكمان عايزه كام تايير
مناطيل جنز
وبدي كارين
ويكون ضيق
أوعى يابابا تجيبه طويل
-- طلبك أمر ماهوش مردود
-- إن شالله ياكلك ياختي الدود
هو أبوك دا مش مكسوف
تمشي ازاي وياه في السكه
طب لو عاكسك حد في حته
هيقولوا ماشيه مع الطرطور
-- مش هيقولوا
-- لا هيقولي
لوكان صاين بنته صحيح
كان خباها من ورا شيش
طب لو جالك ياختي عريس
والله لا يمشي مع الدراويش
ويقول توبه من دي النوبه
ابص لواحده ماتصونيش
-- بس ياست إتلمي شويه
أما صحيح إنك نكديه
-- مش عجباني التربيه ديا
قولها طيب
تعرف تطبخ طبقين باميه
ولا تطش للملوخيه
طب هيخدها ليه الموكوس
هيعلقها علي البترينه
ولا يخرج لها فيلم في سيما
دانتوا يادوبك ريش منفوش
هدي نور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://napeelalquds.yoo7.com
 
هيقولوا ماشيه مع الطرطور - هدي نور
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الملكة السمراء - نبيل القدس :: الفئة الأولى :: قسم خاص بالشاعرة هدى نور-
انتقل الى: